Voor verhuur aan Scoutinggroepen hebben wij ons clubhuis (gebouw) en buitenterrein beschikbaar. Hieronder vindt u meer informatie over de faciliteiten en plattegrond.

Gebouw en buitenterrein

Ons clubhuis (gebouw) telt twee verdiepingen met lokalen in diverse afmetingen. Verder beschikt het over de volgende faciliteiten: centrale verwarming, WiFi, een keuken met koelkast (met vriesvak), dubbel aanrecht, 6-pits gasfornuis, oven en combimagnetron, een heren toiletruimte met twee urinoirs, een toilet en een toilet met een douche en een dames toiletruimte met een toilet en een invalidentoilet met een douche.

Ons buitenterrein kent een ruim plein met meerdere picknicktafels, een groot grasveld met kleine speeltuin en een ruime kampvuurkuil (enkel voor Scoutinggroepen). Er staan voldoende fietsenrekken en vlakbij is er ruim parkeergelegenheid. Het buitenterrein is omsloten met een goed af te sluiten hek en aan de achterkant grenst het aan een brede sloot.

Plattegrond

Tarieven

Wij maken onderscheid in ons huurtarief tussen huur voor één of meerdere overnachtingen (huur per nacht) en huur voor één of meerdere uren (huur per uur). Hieronder vindt u voor beide de bijbehorende tarieven. Alle genoemde tarieven zijn inclusief (normaal) gebruik van gas, water, licht, internet en afvoer van huisafval.

Huur per nacht

Scoutinggroepen
€ 5,00 per persoon per nacht
Externen